Sista LIA dagen i fredags

Hej alla! 🙂

Nu sitter jag här i mitt kök och har kikat igenom mitt examensarbete en sista gång hoppas jag och ska snart skicka iväg det. Alltid håller jag på in i det sista och tänker ”jag kollar en gång till” Men varför? Fasen Linnéa, skicka in det bara 🙂 Hoppas det gått bra för er alla.

Jag gjorde min sista dag på Stenungsbaden Yacht Club i fredags, jag tog med mig två kladdkakor och bjöd på, mums! Sen tog jag även med mig en liten present av choklad, för det vet jag att de är svaga för på kontoret… hihi 🙂 Och sen blev jag överraskad av dem med ur fina presenter, en vinflarra o ett par grymma solglajjor o ett spapaket inkl. 2-rätters middag för två. Jag blev så glad och jag kände verkligen att jag gjort ett bra jobb hos dem under dessa 13 veckor. Jag är supernöjd med min LIA plats och alla har varit så hjälpsamma. Jag fick en liten tår i ögat faktiskt när jag kramade om dem.. hihi – ett tecken på att man inte vill sluta va? =) 

MEN, för ett tag sen pratade jag ju om att jag sökt ett extrajobb + sommarjobb på Bluewater (Stenungsbadens spa) och jag fick det inte… MEN nu ska jag vara där ändå, wohoo! 🙂 De ville så gärna ha kvar mig på Stenungsbaden så jag får äran att vara på Bluewater i sommar. Ska bli så najs! Under tiden ska jag försöka pussla ihop det med andra jobb och söka jobb samtidigt. Som min bästa vän sa, ”Linnéa, se det som ett jobb att sätta dig ner och söka jobben” Och det stämmer ju.

Vi ses imorgon hoppas jag, på After skooooola. Kram på er alla!!

Detta inlägg publicerades i Yh bloggen. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar